Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží se řídí obchodními podmínkami, zveřejněnými na našich stránkách. Níže naleznete postupy, jejichž dodržení nám umožní vyřídit Vaši reklamaci, případně vrácení zboží, co nejrychleji.

Vrácení zboží

Zákazník (nepodnikatel) má právo na vrácení zboží bez uvedení důvodu ve 14-denní lhůtě. V tomto případě doporučujeme zaslat zboží tak, jak Vám bylo doručeno, zpět na naši adresu. Pro co nejrychlejší vyřízení přiložte, prosím, i Vaše vyjádření - především tedy písemné odstoupení od smlouvy a číslo účtu, na který si přejete vrátit peníze. Lhůta pro vyřízení je 14 dní. Pro vrácení plné kupní ceny zboží musí být bez jakýchkoliv známek používání a v původním obalu. Spotřebitel může využít vzorový formulář Odstoupení od smlouvy.

Reklamace

V případě reklamace zašlete reklamované zboží zpět na naši adresu spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete ZDE.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení